5 May 2014

TRE TING DER FRUSTRERER MIG


1: Jeg har sat mig for at høre Taylor Swifts 22 sang mindst 1000 gange inden jeg runder år d. 17. maj, hvor jeg fylder 23... og det betyder naturligvis, at denne sang mister al sin værdi for mig meget snart!

2: ... at jeg jo så givetvis må høre 22 med Lily Allen resten af mit liv og tænke tilbage på, da jeg var 22 og alt var godt og optimistisk..

3: Hans og Bønnestagen... Jeg har været MEGET frustreret over dette eventyr grundet noget arbejde, hvor jeg kom til bunds med den forfærdelige fortælling. Og ingen er tilsyneladende lige så frustreret som jeg er... Jeg mener bare; Hans er den mest grådige person jeg nogensinde har hørt om, han er overmodig, dumdristig og så dræber han tilmed en uskyldig trold som han har stjålet fra over tre omgange fordi han er så grådig! Hans udråbes naturligvis som eventyrets helt og lever lykkeligt til hans dages ende pga. tyvekosterne fra trolden... Mie 5 år heppede virkelig på, at troldene spiste ham Hans-høj-i-hatten!

Kan nogle give mig insight i, om troldene har gjort noget galt siden de fortjener at blive behandlet sådan? Den version jeg sad med, meldte i hvert tilfælde ikke noget rigtig grumt om dem.


Store problemer, synes i ikke? ;)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Hahahahahahaha!!!! Men skønne unge kvinde! Du er hot, spændstig og i den bedste alder!... NYD det - du bliver først "ramt" af fysisk alder, når du har rundet de 30... SUK... Gid jeg var 22 igen...!

    Hilsner Anne Schmidt (på 34 år)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, du har ret! Jeg burde ikke klage over 23, men den 22-sang er jeg bare SÅ vild med. ;)

      - og 34 er en god alder! Der er noget smukt ved at gå igennem forskellige faser af livet, og alder skal ikke ses som noget negativt. Det synes jeg i hvert tilfælde ikke :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -