31 May 2014

VIS MIG DIN INSTAGRAM


Jeg indrømmer det, jeg er endt med at blive glad for at have instagram! Jeg var ikke ligefrem en first mover, da jeg først fik det i november.. Men det er hyggeligt at følge med i folks billeddagbog. Nogle gange bruger jeg det i forbindelse med bloggen, men ofte bliver det også mere privat. Jeg har i ovenstående kollage valgt nogle billeder der ikke er at finde herinde på bloggen. De er nogle gange lidt slørrede, lyset er ikke altid i top - men det er impulsivt og det er frit fra hverdagen, det kan jeg godt lide. Find mig på @miedina.

Nok om min Instagram.. Jeg ville jo gerne høre, om i mon er instaaddicts og se jeres profiler også - smid dem i kommentarfeltet :)

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

7 kommentarer:

  1. Jeg elsker Instagram :) Du må gerne kigge forbi mig kaag1987 :)

    ReplyDelete
  2. Skønne sommer billeder, elsker det med alle benene, det ligner noget fra en Venus reklame :D

    Pernille

    ReplyDelete
  3. Åh det er så fint så fint, det med de mange paraplyer!

    Find mig på @Gittemary

    Knus!

    ReplyDelete
  4. flotte billeder, elsker specielt det med maden øverst til højre:)
    Følger nu, min er: @isalarsen

    har en spørgerunde i gang og det ville være super lækkert hvis du måske kunne komme med de mest skøre spørgsmål du kan tænke på:)
    http://isabella-jl.blogspot.dk/2014/05/monthly-q.html

    ReplyDelete
  5. Jeg elsker instagram, og dine billeder er virkelig fine!
    @juliececilienielsen

    ReplyDelete
  6. Er addicted! :-)

    privat @trineriisdk
    bloggen @trines_closet

    - Trine Riis
    www.trines-closet.dk

    ReplyDelete
  7. Tak for det piger! Jeg kigger nærmere på dem alle! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -