21 Jun 2014

BLACKSTER STILEN

NIKE top - VINTAGE bukser - NIKE AIR MAX sneakers

Outfittet skriger ikke ligefrem sommer og glade dage vel? Jeg mener bare, sort på sort. Men jeg var ivrig efter at få mine to(!) nye køb i brug. Nemlig Nike toppen og Vintage bukserne. Toppen fik jeg fingrene i på ASOS, og jeg er vild med både længde snit og ikke mindst printet. Og bukserne kan i godt regne med at se på en del outfits i fremtiden.. de er da for cool. Hvis jeg selv skal sige det altså.

Jeg burde faktisk slet ikke blogge lige nu, jeg skal nemlig gøre de sidste småting klar inden min kusines bryllup. Jeg glæder mig sådan til at opleve deres store dag - og ikke mindst til at fotografere det hele. Jeg er nemlig blevet hyret som fotograf til alle billeder, simpelthen. Jeg føler, at det er et kæmpe ansvar, men vi får nogle fede billeder. Vi er trods alt på Bornholm, og det er jo et fantastisk smukt sted. - Og så må regnen gerne holde sig langt væk.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -