30 Jun 2014

CLOTILDE SOM ÅRETS BRILLELOOK

Model: Clotilde Sofie Winther
Make-up: Miriam Negash
Hår: Ida Jalilian

Jeg sidder netop på Roskilde Festival, hvor jeg og campen allerede er godt igang (bare rolig, jeg sidder i pressecenteret og skriver til bloggen!). Men inden jeg skulle ind til vild kaos til den berygtede åbning af campingarealerne - som igen i år var crazy - ja der var jeg i lidt andre rammer! Jeg var nemlig stylist for en dag, i forbindelse med Årets Brillelook 2014, hvor jeg skulle hjælpe Clotilde med at se endnu mere lækker ud end hun i forvejen gjorde til et fotoshoot. Det var overraskende nemt at finde et godt look til hende - i samråd altså. For mig er det vigtigt, at hun selv følte hun var mega lækker til shootet, og følte, at hendes personlighed skinnede igennem. Jeg er jo vild med orange læber, og jeg synes denne læbestift med en orange tone klæder Clotilde SÅ godt!. Så her har i altså beviset på, at den varme farve er god nok til os, der er, skal vi kalde det skandinaviske, i vores hudtone. - og fokus på bryn og bambi-vipper virker jo hver gang. Håret skulle være skødesløst beach hair, for at understrege Clotildes naturlige skønhed og bringe de fantastisk smukke briller fra Bruuns Bazaar i centrum. Håret blev dog lidt mere kontrolleret end beach hair.. bare en anelse.

Synes i ikke, at Clotilde rocker brillelooket? I så fald håber jeg i vil give hende en stemme med på vejen, da det vil betyde, at både Clotilde og jeg selv kan komme med i finalen.. Og ud over god blæreværdi, så kan det i sidste ende betyde en tur til Afrika - nærmere bestemt Tanzania - for os begge to. Jeg har aldrig oplevet Afrika, og med et SU-budget og shopaholic-gen kan det være svært at prioritere, at få sparet op til det. Clotilde derimod har tidligere været i Afrika for at arbejde frivilligt med dyr - ja, hun er pisse sej!

STEM PÅ CLOTILDE HER


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Hvor er hun dog smuk :)
    Jeg har stemt på hende ;)

    Hilsen
    Frida
    www.fridaspeach.wordpress.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -