19 Jun 2014

EN DAG, TO PHOTOSHOOTS


 ASOS top (HER) - ASOS nederdel (HER) - VINTAGE velourskjorte - ALDO støvler

Jeg tjekker ind for at dele hele outfittet med det blomstrede sæt. Med et sådant sæt synes jeg, at en simpel styling, giver sættet pænest fokus.

I går gik jeg all in med hele to photoshoots på en dag. Første var i forbindelse med en kampagne, hvor jeg var blevet hyret til at være student for en dag i forbindelse med en kampagne om hvilke udfordringer regionen har. Det er ved at være nogle år siden jeg blev student, men mon ikke de kan photoshoppe mig 3-4 år yngre? :)


Andet shoot var til bloggen - og aldrig før har jeg glædet mig sådan til at få et indlæg ud... jeg har seriøs optur over det hvilket, taget i betragtning af at det er billeder af mig selv, er en smugle freaky.. Men jeg lover jer, at i snart kommer til at opleve bloggens bedste billeder.... nogensinde! Jeg har nemlig en ven, der er en pisse dygtig fotograf.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -