14 Jun 2014

EN FALSK FØDSELAR

TOPSHOP kjole - NOA NOA tørklæde - ALDO støvler


Hermed outfittet fra nyhavn, hvor jeg var super lettet over at have overstået eksamenen med min gruppe, Michele, Christine og Lamia. Og hvad bedre end at bruge sin dag på at fejre noget godt? I dag er også en af dem. Jeg skal nemlig fejre min brors falske fødselsdag. Falsk fordi at hans rigtige fødselsdag er i næste weekend, hvor min kusine har valgt at holde sit bryllup. Så vi (mor, far og ham) tager en cykeltur ud i det blå, med kage i bagagen og i aften står den på grill. Det er hvad jeg kalder en rigtig hygge-nygge-familiedag!

Nyd sommerdagen. Og misundelige blikke rettet imod de af jer, som er til Northside..

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Det var dog nogle ekstremt flotte støvler!

    ReplyDelete
  2. Jeg er vild med det simple, men stadig fine look :)
    www.theinsight.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -