11 Jun 2014

FULD FARVER DERUDAF

ASOS t-shirt (HER) - SELECTED FEMME silkebukser - VINTAGE stiletter - H&M taske - RAYBAN solbriller


Så blev sættet fra "dagens craving" altså mit. Men lige så vild jeg er med sæt, lige så vild er jeg med at kunne udnytte mit tøj på forskellige måder - så jeg skiller konstant mine (efterhånden mange) sæt ad. Her får i T-shirten i aktion, og manner hvor jeg er vild med det mønster, der står så klart frem med det sorte, og ikke mindst det neoprene-lignende stof. Guf! Det løse look er toppet med et par "fesne hæle", bare i forsøget på at gøre et afslapningsoutfit lidt mere feminint.


I går fik jeg overstået den sidste eksamen, og ja, nu har jeg faktisk sommerferie indtil slutningen af august! :o Jeg var til gruppe eksamen - ja, det troede i nok ikke om CBS? Og derefter brugte jeg ellers hele dagen med gruppen på shopping, butiksåbning, middag på nyhavn og is fra vores alles absolutte yndlingssted, som også ligger på nyhavn. I får et outfitbillede fra havnen snarest :)

I dag er jeg så taget til dejlige Vejle hvor jeg kommer til at være en hel masse i denne måned, her er jo skønt!


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -