8 Jun 2014

HIPSTER-OUTFIT FRA DISTORTION NØRREBRO


& OTHER STORIES cap - ZARA skjorte - RIVER ISLAND bukser - NIKE AIR MAX 90 sneakers

Så er distortion ovre, og her er mit outfit fra Nørrebro-dagen. Jeg synes egentlig selv det var simpelt, men når man viser de hvide sokker frem og tager solcappen på, så er der åbenbart nogle der mener, at man er en vaskeægte hipster. Så lad os sige jeg er det. Jeg havde som sagt ikke bøllehatten til rådighed, så min lædercap var den mest gade-værdige hovedbeklædning jeg lige kunne finde - og det med de hvide sokker er bestemt ikke noget nyt for mig.


Nørrebro var fedt, men Vesterbro blev dog den dag, der blev senest for mig. Og der jeg dansede mest... Sådan kan det gå.

Og er jeg den eneste der har tænkt over hvor god stil folk har til distortion? Musikbranchen inspirerer jo unægteligt modeverdenen, og jeg glæder mig bare endnu mere til at se tendenserne til Roskilde Festival nu.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

2 kommentarer:

  1. Så fint med cap´en og den høje hestehale - smukt :)

    ReplyDelete
  2. MEGA MEGA MEGA cool. Jeg er totalt vild med det hele! :-)

    Og så ser du da bare fantastisk dejlig ud på billederne!

    Knus anne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -