9 Jun 2014

HVAD JEG HAVDE PÅ FOR 1 ÅR SIDEN

 photo lil14_zpsa7adfaa1.jpg photo lil8_zps6f03db79.jpg photo lil20_zps1ee54d5e.jpg photo lil19_zps4aa5b946.jpg photo lil22_zpsb9507b5a.jpg
For et år siden var jeg forbi pandekagehuset i Vejle med Katrine iført dette sommerlige og ret simple outfit. I overmorgen skal jeg faktisk tilbage til Vejle, hvor jeg skal tilbringe ret meget tid op til Roskilde pga. noget arbejde.

Dertil synes jeg disse ferie-lignende billeder næsten hører sig til på en dag som i dag, for jeg har nemlig sidste eksamen i morgen, og derefter har jeg faktisk sommerferie i absurd lang tid. Jeg klager bestemt ikke over uni-livet!

Men nu må jeg tilbage til læsningen, med tanken om at i morgen er det ovre. puha!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Vi må gentage succesen når jeg kommer hjem! Genbrugs shopping og pandekager <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -