6 Jun 2014

LOOKBOOK: MIH JEANS

Jeg inspireres i dag af denne lookbook fra MIH Jeans, på trods af at blå denim ikke har en særlig markant placering i mit klædeskab. Men stylingen og billedserien i sig selv insirerer mig til at style flere denimmaterialer. Og til at tage ud til vandet. Fik jeg nævnt at jeg har ferie når min eksamen på tirsdag er overstået?

Nu vil jeg tage hen til min veninde for at få dagens andet tømmermændsmåltid for derefter at tage ud igen. Forhåbentlig ikke lige så sent og lige så vildt som i går, for jeg kan godt mærke, at ambitionen om at feste fire dage i streg og læse op til eksamen ikke rigtigt kører for mig. Men jeg siger jer jeg har det altså enormt sjovt.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -