22 Jun 2014

LOUIS NIELSEN x BRUUNS BAZAAR




Jeg har glædet mig meget til at dele disse billeder med jer, som er en del af Louis Nielsen Blogger Battle 2014. Min udfordringen var at style brillerne og skjorten fra Bruuns Bazaar, som jeg modtog. Jeg bliver simpelthen så glad, når anerkendte brands designer briller, der ikke hører under stereotypen "kontormus" eller nørd. Jeg ser det som et skridt imod bedre, og mere fashionable, tider for brillerne - og for Louis Nielsen ikke mindst. Netop det at tage brillerne ind i en verden af mode og styling har været omdrejningspunktet for mit projekt. Derfor ville jeg gerne lave en serie, der skulle være som taget ud af et modemagasin, hvor brillerne og skjorten ikke sagde "hej jeg er kontormus" men var et fashion statement, der gav et ekstra element til looket. Netop en retro møntvask har længe været en fashion location, som jeg ikke har udnyttet, og tænkte derfor, at nu var det tid til at udnytte den - og at tage projektet ind i nogle cool rammer.

I forlængelse af samarbejdet med Bruuns Bazaar laver Louis Nielsen også konkurrencen "Årets Brillelook", hvor de sætter fokus på at bære briller med stil. I konkurrencen er der en helt fantastisk rejse til Tanzania på spil, og jeg vil virkelig anbefale jer at deltage, hvis i ser hammer godt ud med briller på. Tilmeld jer her.

Skjorten er virkelig flot figursyet, hvilket gjorde den perfekt til at bruge med min gennemsigtige kattetrøje udenover, da skjorten hjalp til at skabe form i looket. Det opknappede skjorte-brille-look mødte kontraster i location, men også i stylingen, der bl.a. indebar korte lædershorts. Det var vigtigt for mig stadig at holde looket harmonisk i sin monokrome stil, holdt i sort og hvid. Skjorten kan findes her og brillekollektionen her (jeg har modellen "APPEAL").

Og synes i ikke bare Kenneth har fanget stilen helt perfekt i billederne? Jeg er i hvert tilfælde rigtig glad for resultatet og ikke mindst super stolt over at præsentere så gode billeder på bloggen.



Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

14 kommentarer:

  1. Jo, de er blevet super cool! Er helt vild med alle billederne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Sofie. Jeg er virkelig også glad for resultatet :)

      Delete
  2. Virkelig cool look og billederne er super flotte! Brille-looket klæder dig virkelig :) <3
    Jeg må sige, at jeg er imponeret over hvor flot du repræsenterer dette look - billederne er jo SÅ rå!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Christine. Jeg blev også selv helt overrasket over, at briller faktisk så helt pænt ud. Og tusind tak for dine søde ord! :)

      Delete
  3. Fedt klassisk look, billederne er som taget ud af Vogue. Og briller klæder dig da vildt godt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, Vogue er ikke helt skidt! TAK!

      Delete
  4. Hold kæft hvor er du bare lækker med briller egentlig, de klæder dig super godt!
    Og så er det er jo bare nogle sindsygt gode billeder, kan slet ikke vælge en favorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh du er sød, tusind tak! Jeg kan heller ikke vælge min.... hvilket nok kan ses på den lidt store billedmængde :P

      Delete
  5. Sikke nogle skønne billeder, du ser rigtig dejlig ud!

    www.fierceinthecity.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak for de søde ord, Jessica :)

      Delete
  6. Flotte billeder og flot i sort og hvide farver. Monokrom all the way! Held og lykke i konkurrencen om årets brillelook :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, sort/hvid er en tidsløs klassiker! og mange tak Sara :)

      Delete
  7. Virkelig, virkelig, virkelig smukke billeder. Den lidt retro-prægede baggrund er helt perfekt, og stemningen er indkapslet så smukt og præcist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Rikke. Jeg er også helt vild med den retro lokation!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -