18 Jun 2014

MIN HUD SMÆSKER SIG I LÆKRE SOMMER-PRODUKTER




Sommeren er over os, og med heden følger andre produkter. Jeg vil gennemgå dem, jeg bruger over sommeren - markeret med fed i teksten.

I ansigtet bruger jeg KIKO Skin Trainer Anti-Spot - den går nemlig ind og arbejder huden igennem med en masse lækre vitaminer samtidigt med at den har solfaktor i. Dertil bruger jeg Clinique Even Better ansigtscreme, der også indeholder solcreme - så jeg føler, at jeg til hverdag er dækket ind med en god faktor i hovedet. Om aftenen bruger jeg Serum Paradoxe fra Beauty Pasifique, der er mere olieret end den fra KIKO - og netop fugten er god af få, hvis man vil holde på kuløren.

På kroppen har jeg i år valgt at skrue helt ned for solfaktor men i stedet gå med den hver gang jeg er ude i solen. Denne solcreme med faktor 6 er fra Nivea og indeholder vitamin E, der eftersigende, skulle hjælpe til at holde på kuløren. Men jeg går all in på at forsøge at holde pæn kulør. Jeg har nemlig fundet ud af at olie er sagen, når der skal gennemfugtes - hvilket der skal, hvis man vil holde på den solbrune farve! Jeg påfører det lige efter badet efter jeg har tørret mig, der er huden nemlig stadig lidt fugtig og ekstra klar til at smæske i sig med fugt. Og jeg synes ikke man bliver så olie fedtet ind, som mine fordomme sagde mig. Jeg bruger Nainsook Body Oil fra & other stories bomulds-kollektion.

Hvilke produkter er jeres go-to om sommeren?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -