5 Jun 2014

NÅR BLOGGING GÅR FOR VIDT.. FOR ET BILLEDE..


Med det lunefulde danske vejr er det rart med en stor trøje disse dage når benene luftes - det synes jeg i hvert tilfælde. Her i en simpel styling. Jeg havde det virkelig sjovt til distortion i går, og faktisk særligt til opvarmingen inden som jeg holdte. Vi var enormt tøsede set i forhold til gadefest-temaet distortion lidt ligger op til.. Gaderne gik amok i en stor abefest, jeg er vild med det. I dag foregår festen på Vesterbro, og jeg glæder sådan. Jeg håber i hygger jer, om i er til distortion i København, eller nyder godt af, hvad de mange andre danske byer kan byde på.


Og til sidst får i billedet der altid virker: Et med en lille hund på - så er det eneste jeg manglede bare en baby i flot tøj. Men sådan en bebs havde jeg ikke lige til rådighed, danmit. Så i får et med hund og grineflip grundet desperationen over at nå at fange billedet imens den gik forbi.

Det er ikke min hund. Jeg kan ikke tåle hunde. For meget? Jeg mener bare... man er vel blogger.

5 kommentarer:

  1. Slet ikke for meget, nej! Og du ser skøn ud, håber du nyder Distortion!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak Camilla. Og jeg har nydt distortion - meget!

      Delete
  2. Haha ja, synd man ikke lige har en hund i en flot snor stående standby eller en flot buket blomster liggende i tasken, til alle sine outfitbilleder - perfekt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, men nogle formår virkelig til at virke som om de er forbi blomsterhandleren hver dag.. men det er jo pænt med sådan en ny og flot buket :P

      Delete
  3. En hund er altid velkommen ;-) elsker outfittet og især støvlerne, hvor er de fra? :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -