24 Jun 2014

OOTD: SOMMERBRYLLUP

SHE INSIDE buksedragt (HER) - ALDO støvler

Til min kusines bryllup, var dresscoden meget casual, og jeg skulle arbejde som fotograf hele dagen igennem, så en halv-formel buksedragt, som jeg har fået fra She Inside, med flade sko til var mit bud på et fint bryllups-look. Hvis ikke jeg havde været fotograf, havde jeg nok taget nogle høje sko på. Jeg sidder nu med en lidt uoverskuelig men virkelig smuk serie billeder derfra, og håber jeg kan have dem færdige inden Roskilde... Jeg har dog lavet en hel del planer indtil festivallen, så jeg er ikke helt sikker på at det er realistisk. Men apropos Roskilde, så har jeg mødtes med nogle af pigerne jeg skal campe med i dag, og glæder mig nu endnu mere til det - og det på trods af, at de lige nu varsler om lidt regn de første dage...


1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -