16 Jun 2014

OUTFIT I DEN JYSKE NATUR

ASOS top (HER) - RAYBAN solbriller - H&M TREND culottes - NIKE ROSHE RUN sneakers

Jeg er som sagt i Vejle for en tid, og i lørdags, da vi fejrede den der falske fødselsdag tog vi en cykeltur ud af Vejle. Det med at være ude i den danske natur har været en stor del af min opvækst, og det er jeg egentlig taknemmelig for. Selvom min bror og jeg altid hellere ville en tur til Lego-land end til Hjarnø eller hvad mine forældre nu ellers kunne finde på. Jeg tror det har fået mig til at sætte større pris på de små ting. Egentlig er det fantastisk hvor meget sjov man kan have ud af små ting med lidt opfindsomhed - og det med opfindsomheden stod min lillebror for i lørdags, hvor han fik både mig og min mor ud i parkour-lignende stillinger, som nogle af jer måske har set på instagram?

Hvordan er en god familiedag for dig?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -