28 Jun 2014

SOLSKINSØEN BORNHOLM

VINTAGE t-shirt + læderbukser - NIKE AIR MAX 90 sneakers


Bornholm er et sted, der for mig er helt særlig. Det er herfra jeg har allerflest ferie-minder, fra da jeg var barn, hvor jeg har camperet og haft sommerhus-ferier nærmest hver eneste sommerferie. Det skyldes, at min far kommer derfra. Selvom jeg ofte var misundelig på de af mine klassekammerater, der tog til sydlige egne, ja, så havde jeg faktisk slet ingen grund til at beklage mig. For Bornholm har er Danmarks svar på en lille paradisø, hvor klipperne danner de smukke rammer omkring deres søer og havene. Der er lyse sandstrande så langt øjet rækker og faktisk også et vandfald. På billederne er vi ved Klint - som ligger lige udenfor min fars hjemby, Lobbæk. Jeg er glad for, at vi har familie, der trækker os dertil af og til - i sidste weekend min kusines bryllup.

Hav en dejlig weekend.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -