13 Jun 2014

SOLTIP: FACE OG BODYSCRUB

Med sommerferie følger naturligvis projekt solbrun - nej ikke projekt nu skal vi alle blive solbrændte, og så skal det nok blive brunt. Morale-fingeren er løftet, kan i nok høre! Men nu stopper jeg og giver i stedet et lille bitte soltip: Brug en scrub inden du solbader, for at fjerne døde hudceller og gøre huden klar til at optage solen bedst muligt.

Jeg er blevet så vild med Madapollam body scrubben fra & other stories, der dufter rent af bommuld og er enormt kraftig i konsistensen pga. de mange sukkerkorn, som efterlader huden MEGA blød. Hvis du vil lave din egen (og spare lidt) kan du faktisk bruge almindeligt sukker i din body wash.

Til ansigtet har jeg brug for noget der er mere mildt, da min hud er super sensitiv - særligt i ansigtet. Jeg synes Trine's Wardrobe Face Scrub gør det super godt! Den er dog rigtig fugtgivende med dens rige indhold af argan oil, og jeg føler derfor slet ikke at jeg har brug for ansigtscreme efter jeg har brugt den. Så går hele efter-badet-proceduren jo også lidt hurtigere som en bonus.

Scrub og ud i solen med jer!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -