12 Jun 2014

BRUG ET TØRKLÆDE SOM HÅRBÅND


Det blev lidt sent med dagens indlæg, men det skyldes simpelthen at jeg har nydt solen hele dagen. Er der noget bedre end dansk sommer? EEJ jeg må jo lige indskyde at jeg startede dagen med to hold i fitness i morges... man har vel lov at blære sig lidt, når man endelig går i gang. Behøver vi nævne knaldrød kulør? nej vel?

Men det, som det skal handle om er jo denne lille simple, men bemærkelsesværdige, detalje til håret. Jeg brugte et lille tørklæde fra Noa Noa, som jeg synes giver en fin kant til et simpelt look - særligt med marine blå, rød og hvid som kombination - og så endda med en Nyhavn i baggrunden. Ahmen altså.

Håber i nyder solen disse dage.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

6 kommentarer:

  1. Sød detalje, du ser så fin ud! :)

    Pernille

    ReplyDelete
  2. Det var da en god ide egentlig. Plejer at bruge bandanaer selv, men det her fungerer jo mindst lige så godt. Mange hilsner Marlene

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -