20 Jun 2014

STREETSTYLE FRA ROSKILDE FESTIVAL


Roskilde er lige rundt om hjørnet, og jeg besøger den for anden gang i år - igen som streetstyle fotograf. Jeg skal derfor ud og spotte lækre looks hele festivallen igennem - så vil i ikke nok se brand hamrende godt ud for min skyld? Ovenover er nogle af de billeder jeg tog for Soundvenue sidste år, hvor temaerne var: Sportslige forbindelser, farverige mønstre, sort på sort samt en reportage i shoppingområdet.

- og mon ikke nogle af tendenserne går igen?

Der er forresten også god inspiration at hente til mit mandlige publikum i gallerierne fra Soundvenue, hvor særligt de sportslige looks var stærkest hos Roskildes fyre efter min mening.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -