26 Jun 2014

TENDENS: ORANGE LÆBER SOM HOS RAG AND BONE

En catwalk-tendens jeg er helt vild med, er de orange læber, der bare popper frem. Jeg er vild med Rag and Bone, der har ladet læberne komme i centrum med resten af deres beauty look. Dette er en farve, jeg særligt synes kommer til sin ret i sommer-sæsonen. Jeg vil rocke det orange look til med den dramatiske Vega Volt fra MAC og til hverdag med Perfect Rouge fra Shiseido. Jeg fandt denne fra Rimmel til en flad 50'er, som er både pæn i farven og designet, hvis i vil prøve at kaste jer ud i looket.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -