3 Jul 2014

BACKSTAGE TIL FOTOSHOOT, ÅRETS BRILLELOOK


Hermed nogle "backstage" billeder fra fotoshootet. I går mødtes jeg med Clotilde her på festivallen, hvor vi var ude og få nogle til at stemme - og de mente helt bestemt, at hun var en værdig vinder. Men vi er ikke helt i mål. Lige nu ligger Clotilde nummer 4, men det er kun de to med flest stemmer, der ryger direkte i finalen. Og vi vil bare smadder gerne til Tanzania, så jeg håber virkelig, i vil hjælpe os ved at stemme HER - hvis du altså synes, at Clotilde er en værdig vinder.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Så er der stemt:)

    http://ultraultra.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -