19 Jul 2014

EUCERIN EVEN BRIGHTER CLINICAL CONCENTRATE SERUM


Jeg har tidligere afgivet min kærlighedserklæring til Eucerin, så da jeg fik tilbudt at få tilsendt flere godter derfra, da tøvede jeg ikke! Jeg har på det seneste afprøvet deres sci-fi-lignende serummer Even Brighter Clinical concentrate, som er en uhyre lækker serum, der lover at mindste hyperpigmentering og give mere jævn og lysnende effekt. Selvom jeg ikke er meget for, at produkter går ind og lysner, så har jeg også bare fundet ud af, at det er dem der virker for mig. Hudpigmentering opstår bl.a. af at udsætte huden for sol og kan give mørke områder i huden, alderspletter og fregner. Og det er altså lettere at forebygge disse problemer inden de bliver synlige, end at prøve at reparere dem senere hen. (forestil jer, at jeg laver den belærende og lidt bebrejdende pegefinger)

Jeg bruger serummen om aftenen med seriens natcreme, som jeg knuselsker! Den efterlader seriøst huden super lækker og jeg vågner op med huden i bedre balance, end da jeg inden da brugte min dagcreme om natten.

Og så er de i super fine rejsestørrelser, så de ikke fylder så meget når jeg skal i sommerhus. Smart.

Alt i alt kan det vist konkluderes, at jeg har fyldt godt med rosende ord efter denne, men jeg synes virkelig, at Eucerin gør det godt.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -