27 Jul 2014

FORANDRINGER PÅ BLOGGEN


Kender i den følelse af, at noget har hængt over hovedet på en i lang tid, man ved, at man burde gøre noget ved det, men bliver ved med hele tiden at udskyde det. Når man så endelig får taget sig sammen til at gøre noget ved det, så giver det bare sådan en god følelse. Sådan har jeg præcis haft det med mit bloglayout, som trængte til en makeover. Det har den nu fået, og ikke fordi det er vildt og voldsomt, så er jeg glad for lidt forandring herinde. Hvad tænker i om det?

Billederne her er forresten fra Vogue UK's juni-nummer, hvor Ashleigh Good og Andreea Diaconu poserer i minimalistiske komfortable klæder i dæmpede farver og kystomgivelser, som tilsammen skaber et skødesløst look. Selvom serien ikke er fra Danmark, så minder den mig så utroligt meget om sommerhusture til en af vores mange kyster, hvilket jeg skal i morgen! :o

Billeder af Josh Olins, styling af Claire Richardson.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

1 kommentarer:

  1. Synes det er sååå fint :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -