31 Jul 2014

GRØN KONCERT OUTFIT

VINTAGE kimono - H&M MAN top - H&M nederdel - TOPSHOP sandaler

Inden jeg blev angrebet af det støvkaos Grøn Koncert i København/Valby viste sig at være så jeg sådan ud. Efterfølgende.... Helt tildækket af støv, eller noget deromkring. Men hvor var det hyggeligt at få en dags festivalstemning - og selvom jeg elsker Roskilde, så var det egentlig rart at være så privilligeret at kunne tage et bad og få skyllet alt snavsen væk. Ærlig talt har jeg ikke været til Grøn koncert siden mine forældre i tidernes morgen tog mig med derud. Så jeg fik mit teenage-kick af Nik og Jay, chillede til Lukas Graham, Mads Langer og Tim Christensen og fik genoplevet min indre feminist, som kommer frem, da Suspekt gik på. Alt i alt en rigtig dejlig dag med veninder, øl og musik - bedre bliver det ikke.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin


2 kommentarer:

  1. Du ser TOP lækker ud! Selv læbestiften er for cool!

    Og så har du bare det smukkeste hår.

    :-) Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du bare sød Anne, tusind tak :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -