2 Jul 2014

HVID NEDERDEL + KAFFE....



VINTAGE trøje og nederdel - ALDO støvler - RAYBAN solbriller

Inden festivallen var jeg et smut i Aarhus, som nogle af jer måske har set på instagram? Her skulle jeg selvfølgelig lige nå at bruge min hvide nederdel - da den jo er dømt til døden, hvis jeg tog den med hertil. Men tumpe mig spilder (meget!) kaffe ud over den, midt i et "her-sidder-vi-lige-med-vores-kaffe-latter-selfie" med Michelle. Som ikke engang blev rigtig godt...


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

1 kommentarer:

  1. Piift pift, du er flot i det outfit, og så lige tilføje at høj hestehale er superb til dig.
    Tine

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -