23 Jul 2014

KØBENHAVS MEST HYGGELIGE ISBIKS

Jeg er for nylig blevet introduceret til Olufs Is, som er en lille isbuktik lokaliseret på Østerbro. De serverer alverdens hjemmelavede ispinde lavet med italiensk is, som smager himmelsk. Normalt bevæger jeg mig meget sjældent forbi det område, med mindre jeg skal besøge veninder, som bor der. Men med denne biks og den danske hedebølge må jeg sige, at Østerbro lige pludselig blev lidt mere attraktiv for mig!


Selve gaden hedder Olufsgade, og den er simpelthen så enormt charmerende med gamle huse, der i hver deres farve danner den mest hyggelige gade, jeg endnu har oplevet i København. Der vil jeg bo, når jeg bliver rigtig voksen... og rig.....

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -