24 Jul 2014

MATCHY MATCHY I BLOMSTERPRINT

Glamorous Tall t-shirt (HER) - Glamorous Tall nederdel (HER) - ALDO støvler

Jeg var faktisk bange for, at jeg ville være alt for lav til at kunne bære sættet her. Det er nemlig sådan indrettet, at det skulle passe bedst til høje mennesker... med mine 172 kan jeg vist prale af en meget gennemsnitlig højde. Men det gik. Sættet er i neoprene-overfladen, som giver sådan en pæn tekstur og lader farverne skinne igennem.


Går i også mathy-matchy med prints disse sommerdage?


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Elsker sæt, i alle afskygninger og det her klæder dig så godt jo :)

    Pernille

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -