13 Jul 2014

ROSKILDE FESTIVAL STREETSTYLE

Her får i sidste skud streetstyle, som jeg tog for Costume.dk på årets Roskilde Festival. Jeg håber det kan inspirere jer til god og praktisk styling til de varme dage her i Danmark - eller måske endda i syden, hvis i er så heldige? Jeg selv holder dansk sommer i år. Jeg føler virkelig, at feriestemningen har ramt mig selvom jeg blot er her hjemme, og egentlig ikke rigtigt har ferie som sådan. I går blev mine strandplaner dog udskiftet med et park besøg og (über-nice) is på hyggelige Olufsvej.. Så selvom vejret alligevel ikke var helt godt nok til strandtur, ja så nyder jeg virkelig at have fridage her i København.

Jeg har btw. planer om at ændre layout på bloggen snart, jeg glæder mig simpelthen sådan til at få en udskiftning herinde. :)

Hav en god søndag derude.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin'

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede outfits.. Du bare så god!

    ReplyDelete
  2. Ja, rigtig flotte outfits. Det lyder spændende med layoutet. Det vil jeg glæde mig til at se mere til :)

    http://dragonscale-s.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg glæder mig også sådan til at få ændret det :) wuhuu

      Delete
  3. årh, pigen på det første billedes hår … !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, hun er generelt bare helt enormt køn - efter min mening :P

      Delete
  4. super fede outfits og virkelig smukke billeder :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg virkelig glad for, at du synes <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -