18 Jul 2014

SKODSBORG STRAND

ENVII jakke og nederdel - COS t-shirt - ASOS støvler

Sådan så jeg ud inden min wellness-dag hos Kurhotel Skodsborg i forgårs. Jeg måtte lige udnytte de flotte omgivelser til billeder, inden vi indtog spa-området.

Mine dage går for tiden med skiftevis arbejde og sociale aftaler, hvilket passer mig rigtig fint. I går kastede jeg mig ud i noget ganske uvant - frikadeller! En så dansk ret, som jeg har spist så meget gennem min barndom, men som på mystisk vis har sneget sig helt udenom min madlavning siden. Derfor var jeg naturligvis pænt bange for at ødelægge vores danske stolthed for mine internationale middagsgæster. Men det korte af det lange - de blev heldigvis som de skulle, og vi havde en virkelig hyggelig aften med dansk mad og ikke så dansk vin.

Nu er det snart weekend og vejrudsigten er jo ikke helt gal, så hvis i heller ikke er i syden i disse dage, ja så har vi altså rig mulighed for at boltre os i det gode vejr her i Danmark!

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Super fint sæt og lækker lokation at tage billeder på :) Omend sikkert ikke så nemt at posere på stenene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er faktisk en stor bangebuks på sådanne sten, da jeg ikke stoler på, at de bliver stående.. og med hæl på skoene, ja, så var det faktisk lidt en personlig udfordring. :P haha. Store problemer.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -