14 Jul 2014

UDSALGSFUND FRA 6 DANSKE DESIGNERE


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER

Til at skyde den danske udsalgsguide i gang har jeg taget fat i en klassisk dame - By Malene Birger. Selvom Malene ikke længere står i spidsen for designet i firmaet, har de holdt rigtig flot fast i brandets DNA, der altid formår at bringe et eksklusivt og kvindeligt look - med kant.


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER

Hvem elsker ikke Stine Goyas smukke print? suk. Stine Goya har længe været en designer, der har talt til mit modehjerte med hendes feminine silhuetter og cool og farverige prints. Stine har på meget få år vokset sig til at få et rigtig stort navn på den danske modescene, og jeg under hende al hendes succes. Hun formår at skabe et smukt univers omkring hver kollektion. Jeg har udvalgt noget af hendes mindre farverige tøj, som med sikkerhed holder flere sæsoner endnu.


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER

Wood Wood har formået at fange mig med deres altid cool og sporty stil. Og jeg er ikke ene. Sættet (1+2) har længe været et ønske fra min side af, og nu hvor det er på udsalg, ja så er det jo tilmed super billigt.. Skulle man?

1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER

Ganni har udviklet sig så fantastisk på det seneste. Jeg bliver bare mere og mere glad for dem med tiden. Og det palmeprintede sæt er jo så lækkert.... og seriøst, det er uhørt billigt nu! Jeg kan mærke, at denne udsalgsjagt jeg har begivet mig ud i ender galt.


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER

For det første vil jeg undskylde, at billedkvaliteten er sunket lidt i Wackerhaus-kollagen.. Hvad der gik galt, ja det ved jeg ærlig talt ikke. Men den kommer med alligevel, fordi Wackerhaus er sådan et lækkert mærke. Efter sidste show følte jeg virkelig, at kollektionen var som lavet til mig. Så hvad bedre end at søge efter nogle items på udsalg?


1: HER - 2: HER - 3: HER

Henrik Vibskov måtte med. Jeg er så betaget af den kunstneriske og helt igennem magiske verden han kan skabe omkring sine designs. Dette er et brand jeg særligt vil gå efter på udsalg, da det udenfor udsalgs-sæsonen er en smugle pricy.


Jeg håber, at i som mig har fået tiden til at gå med lidt udsalgskiggeri på en sådan regnvejrsmandag, som vi har haft. Det må næsten være et must?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Replies
    1. - jamen så må jeg hellere lave flere af sådan nogle ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -