21 Aug 2014

12 HVERDAGSSTØVLER TIL EFTERÅRET


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER - 6: HER - 7: HER - 8: HER - 9: HER - 10: HER - 11: HER - 12: HER

Jeg er bestemt ikke fan af, at vejret er vendt fra sommer og høj sol til hardcore efterår... men en god ting ved det er, at det betyder at man kan tillade sig at shoppe lidt. Jeg har været på jagt efter et par nye støvler, og kommet frem til 12 hverdagsfavoritter. Sådan nogle man bare kan bruge hver dag, i ved :)


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. Tak for guiden Mie! Du har lige reddet min dag! :))

    Kh buzza kitkat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -