12 Aug 2014

BACK TO BUSINESS // SCHOOL


1: HER - 2: HER - 3: HER - 4: HER - 5: HER - 6: HER

Sommerferien er ved at være ovre for mange. Selv er jeg vendt tilbage til længere arbejdsdage og eksamenslæsning, da jeg skal op i noget så spændende som "Det Institutionelle Perspektiv" på tirsdag.. Jeg arbejder på et markedsførings-bureau og går på CBS, hvilket ikke er så stramt som det lyder. Men jeg gør mig alligevel nogle overvejelser om at tilføje min garderobe flere business casual items. Her har jeg hentet inspiration fra tre seje bloggerpiger.

Sådan vil jeg bruge inspirationen:
Tilføje flere spidse sko i samlingen.
Bruge grafiske mønstre, striber samt tern.
Gå efter flere skjorter med ovenstående prints.
Bruge et taljebælte om min blazere
Gå efter lækre materialer (/gode fakeversioner af det): læder, silke f.eks.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -