6 Aug 2014

COPENHAGEN FASHION WEEK STREETSTYLE #1








Jeg er vild med den københavnske modeuge, og særligt har jeg en kærlighed for streetstyle - det ved i. Jeg er ude og skyde for SHOP Magazine denne gang. Jeg siger jer, der er mange stilede mennesker. I går befandt jeg mig i candyland, da Lovechild 1979 showet var forsinket.

Jeg spottede bl.a. altid smukke Pernille Teisbæk, Stephanie Gundelach og Melissa Bech, som alle er nogle enormt inspirerende bloggere. I dag er planen at gå crazy hvad angår streetstyle - nu må jeg se hvordan det går :)

Hvilket look er jeres favorit?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -