11 Aug 2014

CPHFW OUTFIT #2 OG EN DÅRLIG JOKE


H&M TREND top - VINTAGE bukser - PIECES rusindstaske

Okay, jeg indrømmer det... de bukser er en tand for lange... også når jeg har høje hæle på.. Men jeg kan altså godt lide dem alligevel. Og faktisk blev de ikke engang beskidte i bunden :)

Jeg kørte looket med løst på løst og stor taske - men med hæle og spagetthi-stropper synes jeg det gik fint. Jeg har generelt ikke været så crazy, hvad angår outfits denne modeuge, men i stedet gået efter keep it casual. Det var virkelig rart.

- Og hey, læg lige mærke til min nye ruskindstaske fra Pieces, den er så perfekt. Den reddede mig virkelig, så jeg kunne have computer, camera og alt hvad jeg behøvede med. Den er også allerede i brug til arbejdet.

Men under modeugen var det ærlig talt lidt tungt at bære på alt det gods hele dagen, særligt eftersom jeg havde fået en del goodiebags (store problemer kan i nok forstå). Det gik først alt for sent op for mig, at jeg kunne stille nogle ting i presseloungen... Men well.. jeg fik min træning.. Selvom det mest af alt minder om en alternativ metode for armforlængelse, hvis jeg hiver længe nok kan det jo være de bliver liidt længere.. og hvem vil ikke gerne kunne nå de satans hakkede tomater bagerst på øverste køkkenhylde? Jeg melder mig i hvert tilfælde ind i kampen med tunge tasker og goodiebags. Okay, det var sort..

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -