14 Aug 2014

CPHFW OUTFIT #3


I dag får i en ligegyldig basisopdatering, så er i advaret. Sagen er den, at jeg har hamrende meget at se til i disse dage. Det gør mig træt, mest af alt fordi jeg ikke rigtigt kan få det til at hænge sammen. Jeg vil gerne gøre det godt på arbejdet, jeg vil gerne gøre det godt til den eksamen jeg ikke har læst op på endnu, og så vil jeg gerne være social, nu hvor jeg har fået mine to roomies hjem efter deres udvekslings-ophold og nå at se mine veninder, der tager på udveksling lige om lidt. Lige nu har jeg mest af alt har lyst til at slå hjernen fra og se en dum tv-serie - kender i det? Jeg prøver ikke at lade det gå ud over bloggen og kvaliteten herinde. Men jeg håber i forstår, at jeg i disse dage er en smugle træt. Bær over med mig.

Og ja, jeg har allerede vist jer sættet en gang før, men jeg skal jo vise mine modeuge outfits, og så måtte der jo nye billeder til. Og det er også lidt pænere uden strømpebukser, synes i ikke?

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Trods travlhed ser du super vaks ud.

    ReplyDelete
  2. Hvor er denne kjole fra? :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -