5 Aug 2014

ET TIP OM EN NYLONSOK OG MORGEN-OPDAGELSER

I dag vil jer tippe jer om, hvordan man nemt og billigt kan forvandle et par stilletter. Nu skal jeg ikke gøre det til en fancy opfindelse, men seriøst det her er det letteste trick til at pifte et par hæle op. Jeg køber nylonstrømperne i H&M til 30 kroner for 4 par og bruger dem i mine lave hæle. Det giver altså lige lidt ekstra og er tilmed super behageligt i varmen, hvor mine tæer bliver ekstra følsomme for at blive kradset op af upraktiske sko.

Modeugen er forresten skudt i gang, og jeg har lagt ud med at besøge Tommy Hilfiger, der havde inviteret til morgenmadsarrangement. Ud over at spise dejlig morgenmad rendte jeg bl.a. ind i søde Marie og Celine. Velkendte bloggeransigter til modeugen får mig simpelthen til at føle mig lidt mere hjemme her.

Jeg tog efterfølgende til to shows og nu er jeg taget hjem for at arbejde og spise frokost inden det går løs igen i eftermiddag og aften... Som lidt af en overraskelse opdagede jeg en rugbrødsklapper i min goodiebag fra Tommy Hilfiger. Det er åbenbart det nye. Men jeg var sgu glad for den, for ellers ville jeg have levet på juice og smoothies hele dagen.. Og nå ja, Bloody Marys! - Som blev serveret til show klokken 10. Til de forundrede, ja, klokken 10 om morgenen.. Så er dagsordenen ligesom sat.

Man lærer noget nyt hver dag.


Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -