16 Aug 2014

FANGIRL HISTORIE #2: STREETSTYLE AF SUSIE BUBBLE



Jeg deler hermed endnu en fangirl oplevelse fra modeugen bare for at gøre ondt værre. Det var sådan, at jeg spottede Susie Bubble fra Style Bubble på hendes front row seat til et show. Jeg så en chance for mig og efter showet løb jeg nærmest ud, så jeg kunne nå at få mit billede af hende.. det lykkedes, som i nok kan fornemme... men jeg var simpelthen for starstrucked til at flytte på hende, for jeg stoppede hende nok et ret dumt sted - billedmæssigt.. anyways.. her er beviset i hvert tilfælde for at jeg har mødt Susie! Vild og voldsom fangirl. igen.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

1 kommentarer:

  1. Hvor er det cool! Kan god forstå at du fangirlede!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -