8 Aug 2014

FANGIRL TOG STREETSTYLE AF CAROLINE BRASCH NIELSEN

Så så man lige fangirl #1 komme løbende og råbe "CAROLINE!", pust pust, "må jeg ikke nok tage et billede af dig?", pust pust. Det måtte jeg heldigvis gerne. Og det var løbeturen og den offentlige udstilling af mig selv som fangirl og desperat streetstyle-fotograf værd!

Caroline så nemlig brand godt ud i et ellers meget piget look for hendes stil. Jeg synes altså cyklen matcher det outfit helt perfekt! Hvid, lyserød og lyseblå, tøse-tøs med tøs på - jeg elsker det!

I aften skulle jeg (igen) have været til modeuge-fest, men eftersom vi alle er vildt trætte i dag, så bliver det altså bare take-away fra Wokshop med to veninder. Lige hvad jeg har brug for ovenpå modeugen.

Jeg håber i nyder jeres fredag aften derude.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -