26 Aug 2014

FLUFFYYYYY + RABATKODE TIL BOOZT


1: HER - 2: HER

Åh jeg drømmer om at pakke mig ind i noget kæmpestort og fluffy. Bare forsvinde i fluffyness. Åh ja tak! Jeg fandt disse to smukke smukke fluffy pels-jakker på Boozt.

Og nu skal i bare høre.. Jeg har fået lov at dele et tip til en rabatkode med jer. I kan få 8% på ALT på webshoppen, og selvom det ikke er den vilde rabat, så vil jeg altså lige indskyde, at der i forvejen er rigtig mange rabatter at hente i forvejen på nogle lækre brands (dyre som billige). Så jeg synes altså i skal tage et kig forbi!

Få en rabatkode HER

 - Vær opmærksom på, at koden gælder for køb over 399 og udløber 31. august, hurry hurry!


Sponsoreret

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -