24 Aug 2014

NUANCER AF BLÅ





ASOS jakke (lignende HER) - She Inside buksedragt - ASOS støvler

Så er min duster coat fra ASOS fremme igen, og denne gang i kombination med min mørkeblå buksedragt, for at skabe et gradueret look, der skaber et simpelt blåt farveunivers. I går skulle jeg ordne en masse praktiske ting, og nåede kun halvejs igennem - sådan kan det gå. Jeg fik derimod hjulpet min roomie med en film hun er ved at producere til en konkurrence. Jeg skulle spille svagtseende og snakke om det. Det krævede lige lidt hjernespind. Jeg fik lidt flashback til da jeg tog fotoshoot med briller. Lidt snyd.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -