2 Aug 2014

PIECES PERLELOVE + RABATKODE

Jeg er vild med perle-kollektionen fra Jane Kønig, men jeg går bare ikke nok med smykker til at ville betale Jane-priser. Derfor vil jeg lige tippe jer om disse smuksakker, som kun koster 80 kroner i Pieces - eller 60 kroner med den lækre rabatkode jeg har fået lov at dele med jer, som giver 20% på alt i Pieces' webshop.


Rabatkoden: SPECIALBLOGVOUCHER

Vær opmærksom på, at koden ikke virker på nedsatte varer.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Jeg kan simpelthen ikke få koden til at du på en IKKE-nedsat varer.... kan du hjælpe mig?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er bange for at koden var tidsbegrænset, jeg tjekker lige op med Pieces :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -