22 Aug 2014

SOKKER I SANDALERNE

Min roomie var noget mistroisk over min iver efter sokker-i-sandalerne-look, og jeg forstår da også godt skeptikerne. Men jeg er all in på trenden, som desværre snart uddør for en stund kaldet efterår og vinter.. Og jeg havde altså lige købt nye sandaler! Jeg trøster mig med gårsdagens indlæg, og minder mig selv om, at efteråret faktisk også byder på gode ting. Sandalerne fandt jeg forresten her, sokkerne her.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin
Indeholder affiliates

2 kommentarer:

  1. synes det ser så fedt ud! men går kun i sneakers hele sommeren, så har ikke fået prøvet det af. men ser fint ud :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg tænker det kommer til at gå igen næste sommer, jeg håber :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -