3 Aug 2014

SOMMERHUSSTILEN


VINTAGE skjorte - H&M TREND shorts - CONVERSE all stars

I sidste uge var jeg omringet af efterskoleveninder, dejlig jysk luft, is i uanede (og bestemt ikke sunde) mængder, gåture i disse omgivelser^, solbadning ved vesterhavet og ualmindelig meget hygge med spil, vin og tøseri i et sommerhus. Selvom det er længe siden vi forlod efterskolen og selvom der går længe imellem vores gensyn, så er det som om, at vi genlever det venskab vi fik på efterskolen hver eneste gang vi ses. Det sætter jeg ualmindeligt meget pris på. Har i også sådanne gamle venskaber?


Jeg er i disse dage meget rundt omkring, og det er svært at få det hele med herinde, uden, at det bliver et skrab fra overfladen, som ikke er spor spændende for nogen at læse. Men jeg deler noget af stemningen i snaps på min instagram, @miedina.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -