31 Aug 2014

STORT, FLUFFY & PINK HALSTØRKLÆDE FRA MUNTHE FW14

Jeg har fundet det helt perfekte halstørklæde - nemlig dette i oversize fra skønne Munthe. Jeg elsker allerede at svinge det om halsen til den lange lyseblå jakke - og ja, det er lidt tøset!

Der er angora i, som jeg engang elskede over alt på jorden, men nu tager afstand fra, med mindre jeg ved det kommer fra en god produktion, hvor dyrene ikke lider. Det forsikrede Michael, der er PR ansvarlig hos Munthe, mig om. Og det stoler jeg virkelig på.

3 kommentarer:

  1. WAOW en smuk farve - sikker på det er vildt fint til dig - de "tøsede" pastelfarver i grove og rå materialer er lækkert til vinteren! ;)

    ReplyDelete
  2. hold op hvor er det lækkert!

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  3. Wow, det kunne godt være jeg skulle have fingrene i sådan et!


    Lige nu har jeg en giveaway kørende om et gavekort til Carlings --> http://mitvillavillekulla.dk/2014/09/knitwear-giveaway/#comments

    xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -