25 Aug 2014

SUNDAY FUNDAY




Pull&Bear regnjakke - H&M jeans - Marc by Marc Jacobs sko

Dette er nok bloggens mest underlige outfit-indlæg til dato? Men altså, når man møder en kamel på Frederiksberg, og tilfældigvis har sit kamera med, så må det da udnyttes ligegyldig hvor underligt det bliver...

Anledningen var egentlig Copenhagen Cooking, hvor Meyers Deli havde arrangeret et udendørs arrangement i det fantastiske regnvejr. Hvad en kamel og et æsel har med det at gøre, må i virkelig ikke spørge mig om. Det var lidt syrealistisk. Foran et parcelhus blev alle de besøgende børn trukket rundt på kamelen. Nå ja, jeg fik da også en tur - og det gjorde Thea, min roomie, også. Det var da et tilbud, man ikke får hver dag. Ikke i København i hvert tilfælde. Abu, som kamelen hed, var forresten enormt sød og tog både regn og de ualmindeligt mange trække-ture på asfalten pænt. Han charmede virkelig.

Følg mig på instagram: @miedina
Følg mig på facebook: /miedinablog
Følg mig på Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -