11 Sep 2014

BOWLERHATTEN ER TILBAGE

Det er længe siden jeg har gået med bowlerhatten, og det er ærlig talt for dårligt. Det er trods alt den, der er identiteten i bloggens layout, og det forpligter lidt - synes i ikke?

Jeg prøvede at style den med de bredde bukser denne gang, hvilket jeg synes gav et nyt udtryk til looket. Jeg afprøver forresten noget nyt med billederne, kan i lide dem - og kan i se hvad jeg har gjort anderledes?

Billederne tog jeg sammen med søde Ilirida. Efter der var blevet knipset billeder fik vi da også lige en kop kaffe og en snak om blogging og billeder ikke mindst! Jeg har vist sagt det før, men nu siger jeg det igen: der er noget helt enormt skønt over at være sammen med andre bloggere, vi har bare automatisk en masse til fælles.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med resultatet!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. også mig - TUSIND tak for hjælpen, Lida!

      Delete
  2. Ja, så skal den jo også næsten have en plads i billederne :) Så fin du ser ud og så pæne billeder

    ReplyDelete
    Replies
    1. hæhæ, lige præcis. Tak Julie!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -