20 Sep 2014

BUZZANOVA // BUZZA-BANKO

Jeg troede faktisk ikke jeg var en gin/tonic kinda person indtil jeg smagte deluxe-udgaven. Hold da op en forskel!


Selveste Gorm fra Gorm's kom sammen med kokken Anders og lavede de lækreste pizze til os i deres medbragte ovne. Sender lige seriøse anbefalinger deres vej, virkelig gourmet-versionen af pizza!


Jeg var banko-mutter (jaja, med nummer fjorten - skidt på skjorten og gamle ole naturligvis).. Det var virkelig sjovt, men også lidt grænseoverskridende, må jeg indrømme.. :) Jeg ærgede mig lidt over ikke at kunne deltage, for jeg ville virkelig gerne have vundet Nespresso-maskinen, SUIT-gavekortet, de flotte Nur-bakker.. ja faktisk ville jeg jo gerne bare vinde det hele hvis jeg kunne slippe afsted med det!


Man går aldrig galt i byen med balloner!

Yndlings-karameller fra bornholmske Karamel Kompagniet.

Kat kom til at tabe ballonerne, og der måtte både, bord, stol og ekstra mand til at forlænge med, men ned kom de :)

Hold op en eftermiddag/aften. Det har været sådan en skæg oplevelse, at planlægge et event. Mere af det!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -