3 Sep 2014

MY KIND OF BUSINESS SUIT


MUNTHE blazer (HER) - WEEKDAY COLLECTION bluse - MARNI x H&M bukser - MARC BY MARC JACOBS sko

Jeg følte mig lidt suited op med plazer og blackster-tema. Men jeg synes dog, at der er mange detaljer, der gør looket mere casual. Mest iøjefaldende er nok de prikkede bukser, som tilføjer noget lidt skørt til looket. Blusen er dertil lidt fluffy, som toner det hele lidt ned.


Men jeg må da indrømme, at mine klassiske items med blazeren og skoene er favoritter. Jeg vil tillade mig at erklære jagten på den perfekte blazer slut efter jeg har fået fingrene i denne fra Munthe for nylig - den er lige i øjet! Det var ved at blive mørkt, da vi tog disse billeder, men i man måske ane, at den er mørkegrå med sorte detaljer langs kraven og på lommerne og det perfekte snit, den har. Den er virkelig så gennemført, at jeg er sikker på det bliver en garderobefavorit i mange år!


Jeg havde det forresten på til semesterets første skoledag og skønt bloggerevent med boohoo.com, som der nok kommer lidt mere om herinde. Indtil da kan i tjekke instagram, @miedina.



Billeder taget af Marie

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -