28 Sep 2014

NØRREBRO

WEEKDAY co-ord - MARC BY MARC JACOBS sko - VINTAGE jakke - LORENZ BACH bandana/armbånd


Da jeg først flyttede til København viste det sig, at boliger ikke hang på træerne. Konsekvensen blev, at jeg efter at have boet i en lille by syd for Roskilde et par måneder flyttede til Rødovre, hvilket jeg ikke ligefrem var stor fan af. Det var jeg ikke fordi jeg ærlig talt synes, at det mindede lidt om at bo i en forstad til Vejle, og det var jo ikke ligefrem det jeg kom til byen for. Derfor er jeg så lykkelig for at være flyttet til Nørrebro sammen med to veninder. Jeg elsker grønthandlerne, og lærer vist aldrig at 10 avokadoer for 10 kroner betyder 10 avokadoer der alle er dårlige.. MEN ellers har de virkelig lækre tilbud og ret god kvalitet. Jeg bliver ved med at give tilbud videre, hvis jeg handler sammen med veninder i supermarkeder. For eksempel slipper man nok ikke for en kommentar fra mig om at man kan få 5 Pink Lady æbler for en 10'er hos min grønthandler på Blaagårdsgade - nu ikke engang her på bloggen.
Jeg er vild med det faktum, at jeg har en bar som (næsten) nabo, at jeg har utallige cafémuligheder og loppemarkeder på Jægersborggade og Ravnsborggade med jævne mellemrum. Dertil er placeringen perfekt, og det tager mig aldrig mere end 3 sange at cykle til CBS, som ligger på Frederiksberg, og jeg har flere gange gået til hovedbanegården - okay det tog måske lidt mere end tre sange, men stadig!

København har været mit hjem i to år, og jeg kunne ikke forestille mig, at nogen anden by ville være et bedre match for mig lige nu.

Billederne her er selvfølgelig fra Nørrebro i mit nye sæt. Sættet købte jeg i Weekday til 750 i alt - røverkøb! Jeg har hørt mange pæne ting om det fra veninder og åbenbart havde der også været en fyr der havde været oppe og køre over det på CBS' torsdagsbar "Nexus", som jeg ville ønske jeg selv havde spottet, da det ifølge min veninde var lidt af et syn!  - Ærlig talt troede jeg lidt, at pyjamas-trenden var lidt en pigeting at synes om, som det nok er med ret mange fænomener indenfor modeverdenen.

5 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det sæt altså lækkert!!!

    Www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete
  2. Det er godt nok nogle fede billeder! Og lækkert sæt. :)

    http://theburnedlight.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg kan give Ilirika (http://iliridak.wordpress.com/) æren for skuddene. :)

      Delete
  3. Nørrebro er så dejlig! Vi elsker især "den sorte plads", det er så fantastisk at der kan ligge sådan en lille perle midt på Nørrebro!
    Og så er det sæt jo to die for, så sejt! :)

    Pernille

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -