29 Sep 2014

SEE BY CHLOÉ PUNG

I December måned mistede jeg min pung. Det er ret surt i sig selv, at jeg mistede indholdet, men endnu mere surt er det, at jeg mistede en god og pæn pung fra Whiite. Jeg gik på jagt efter en "erstatnings-pung" i gemmerne og fandt en meget gammel en. Nok var den sort og i læder, men øj hvor har jeg bare været pinlig over at skulle hive den frem. Den var bare indbegrebet af en af de der ting, der hører teenage-årene til, som jeg efterfølgende føles lidt outdated... Men af ukendte årsager har en ny pung ikke været under kikkerten, indtil jeg stødte på denne brugte  See By Chloé. Nej, der er ikke meget spræl over den, men den har den perfekte størrelse til jakkelommen, læderet er så lækkert og blødt og guld-udsmykningen gør den lige det mere eksklusiv at se på, på den underspillede måde. Måske det kan snyde mig lidt rigere?

Varmt og hjerteligt velkommen til!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -